הפרשנים: "נתניהו במצב טוב – בכל הזירות"

    אבי יעקב No Comments on הפרשנים: "נתניהו במצב טוב – בכל הזירות"

    הפרשנים שוחחו במהדורה המרכזית. ריבלין: "המבצע הוא הצלחה גדולה לנתניהו". בלום: "המחאה גורמת נזק לעצמה וזה מועיל לנתניהו". האזינו

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    8:41
    15.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה אנשים מתמכרים לאוכל לא בריא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים אבי בלום ויעקב ריבלין שוחחו במהדורה המרכזית על מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והיו תמימי דעים כי הוא השתפר משמעותית בזמן האחרון.

    אבי בלום: "המבצע הזה לפחות לעת לעתה זה משלים תקופה טובה של נתניהו עם תיק 4000 ומילצן וגם בנושא הביטחוני נתניהו חוזר להוביל את הטון והוא מצפה שזה יתבטא בסקרים. המחאות שתוקעות את נתב"ג בזמן החופש של הישראלים גורמות יותר נזק לעצמם מתועלת".

    יעקב ריבלין: "המבצע הזה הולך להיות הצלחה כי ביבי למד משהו ממבצעים קודמים. זה כנראה הולך להסתיים בתוך מספר שעות. כי אחרי זה מתחילים לחצים בינלאומיים. כולנו יודעים שאנחנו מדינת חסות אמריקאית. ביבי מבין את המטריה ולא רוצה להגיע למצב הזה. לדעתי זה צעד שהוא עושה בתבונה רבה".

    בלום: "ביבי הפתיע את השותפים שלו שאמר בראיון לעיתון זר שהוא זורק את פסקת ההתגברות. בניגוד לתחילת הקדנציה שהוא כבר הזמן נגרר, הוא הלך והודיע מה הקו שלו ומכאן נתחיל עכשיו את הדיון".

    ריבלין: "לא נעים להיות ח"כ חרדי. אתה שואל כל אחד, איך במשרת שלך אין חוק גיוס בתוקף בממשלה שהחרדים הם בשיא כוחם. החטא הקדמון הוא שלא העבירו את זה בשבועיים הראשונים ואח"כ הגיעה המחאה. נעשו סדרה של טעויות".

    האזינו לשיח המלא



    0 תגובות